2012年12月7日金曜日

花嫁に成れるかな?


先月インターネットで打ちかけを買いました。そして、ついに昨日を届けました。133リンギットに掛かります。綺麗なものですが、打ちかけは花嫁の服装じゃない?今のあたしは恋人もできないし、何故花嫁の服を買ったの?好きだから~

でも、もう一度考えて、私は本当に結婚できるかな?

そう判断するのは早すぎじゃない?~笑~


Recently I’m so mad that I bought an uchikake last month. Well it reached yesterday and it only costs me RM133 include the shipping fee. This kimono is quite nice, but come to think of it Uchikake is the formal wedding dress for the bride in Japan. So what’s the purpose to buy it, as I don’t even have a boyfriend? Ha-ha~

So below are some pictures of my new collection, please ignore those at the back if you don’t like my face…lolz~









0 件のコメント:

コメントを投稿