2010年1月7日木曜日

最毒再也不是妇人心了。。

Ah Seng why you are so famous? 才刚开学两个星期罢了你就被别人抢去当final year project advisor了。。别的教授都说太早了,你却满了。。
一个lecturer可以收5个学生。
今早physical课后,我和慧音没事做所以就到chemistry school闲逛。间中遇见了一个Master Senior,他告诉我们别人已经找教授谈论fyp的事情了。所以我们就误打误撞地去找Prof.讨论。
首先是陪Ah BayProf. Lim,他人不错不过我却与他不熟所以不找他。听到他问Ah Bay CGPA的事情,我听了真的很灰心。因为Ah Bay cumulative CGPA3.61,而我只有3.33所以害怕会被Ah Seng嫌弃。Prof. Lim答应Ah Bay后,就陪我找Ah Seng.
Ah Seng不在,我们在1st floor Physical Level转了好几圈后他才回来。我叫Ah Bay先问Ah Seng关于lab试验的东西,好让我可以壮胆。问完后Ah Seng竟然以幽默地样子问我:Sylvia so what do you want? 我说:final year project.
他竟然说:I already got 5 students.
S: Why so fast?
Prof.Yesterday got 10 people find me. If you want then I can write your name, but then not guarantee will get. Cause last year I put 5 students up, only 3 get 2 changes to other lecturer and come in one Malay. So want to try?
S: Yes. [of course one lah~ no harm what!!! I’m your fans woh~ha-ha ha-ha]
Prof: So you write down you name.
When I saw the list, I saw somebody’s name. And he’s that freak WC!!!
原本说好要一起做fyp的,谁知他竟然隐瞒着我先向Ah Seng报名,而且还写信给他。果然世界变了男人其实也很毒地!!而且回家后msn问他时他说我不知道已经可以报名了。真的好害怕~wtf!!!!过后的谈话就如连续剧金枝欲孽或宫心计那样,全部都是假惺惺的话。
说回Ah Seng’s part,
If I’m not wrong, I’m the 5th person in the list after I wrote my name Ah Seng only wrote down WC’s name. Which means his name is after mine~ But then does this mean anything? If so thanks Ah Seng for let me write my name 1st though I came later~!!
最后到底如何,掌管权都在office手中。真是要求神拜佛一定要拿到Ah Seng!!还有、还有别人那个假惺惺的人得到!!!
Extra:  Ah Seng said he’s also Chung Ling’s student, but then form 6 he went to MBS. But then how come his English sounds like China Man English one? Ha-Ha~

0 件のコメント:

コメントを投稿